luni, 11 octombrie 2010 | By: Fuzz

Another day

Deeeeeci
Pe 25 octombrie e ziua meeaa!
Ura pentru Fuzzy XD
Azi a fost o zi draguta o.o . Am avut matematicaa, misto. Am stat cu Nyx(Nino) si am ras si am vorbit toata ora. Profa ne numea " coltul vesel"
Fac eu: Don't worry Nyx I'm with u! 
el: Don't worry!Be happy! si a inceput sa cantee
Si am inceput sa radem, ne-a dat profa exercitii si scotea pe fiecare la tabla
Iar ala tragea de timp : Doamna am nevoie urgenta urgenta la baie, deci doamna credeti-ma fac pe mine doamna. Vreti sa rada oamenii de mine? O sa arat asa de ud. Am voie?
Profa: Sa nu deranjezi colegii Nicolas! Mergi incet ca ceilalti au ore!
El la mine: Misiune secreta 003. Agent Nyx in actiune! Uite Fuzzy, ma grabesc incet :->
Dupa care s-a sunat. 
In drum spre casa am mers cu Coxy (Cornelia) pentru ca ea sta aproape de mine. A spus ca imi pregateste o surpriza de ziua mea! Yeey! Stiu ce va fi :-? , cu siguranta un CD cu melodii K-pop :-?


Hai bye ca am o tema naspaa

1 bomboane:

K'iufi spunea...

Ce-mi place faza cu:
"El la mine: Misiune secreta 003. Agent Nyx in actiune! Uite Fuzzy, ma grabesc incet :->"

A fost prea tare,tine-o tot asa!

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

About me

Fotografia mea
Sunt Fuzzy Citeste si comenteaza, o sa afli mai multe