miercuri, 27 octombrie 2010 | By: Fuzz

My birthdaaaaaay

De cand nu am mai trecut pe aici, daca mai stateam mult uitam ca am blog

Pe 25 a fost ziua mea! Yey! A fost cute chiar daca din pacate tata nu a putut veni la petrecere  
En fin, si cei de pe www.chibi-mania.lolforum.net/ mi-au urat la multi ani ceea ce m-a bucurat ;x Forumul meu de suflet. Ză best ever!
Am primit cadouri, neinteresant, mda. Tort :-> bun bun, choco ;x
Si cireasa de pe tort, a venit gagica lui varmiu' , blonda aia... Lucia
Ah, mi-a tinut predica' - cica de ce mi-am luat tricou si nu m-am inbracat sexy ca de ce ca de ce....frate -.-"
Si facea ca idioata pe acolo cu prietenii mei. Ma doare undeva de fiţele ei. 


Hai bye ca mi-e lene sa mai scriu!


Love, Fuzzăă

0 bomboane:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

About me

Fotografia mea
Sunt Fuzzy Citeste si comenteaza, o sa afli mai multe