vineri, 19 noiembrie 2010 | By: Fuzz

My silly face (:

Hey guyz!
N'am mai trecut de ceva vreme 
Abracadabra Focus ....[nu mai stiu ce]


Azi a fost o zi..normala..
Ah da!Am luat 9 la fizica! Minuneee. A naibii fizica cine o pricepe -_-
Am luat pastile si acum mi-e somn de nu mai pot.
Totusi ma chinuie talentu' sa fac ceva in PS dar. i'm such a lazy ass :] si oricum nu prea am inspiratie si oricum mi.e somn si perna aia puffoasa imi cam face cu ochiu
_______

La romana profesoara cica dam test luni neanuntat :]]  Asta a fost strange o.o dar totusi funny xD
Saracuta' la cate are pe cap o.O
Si cred ca i-am vazut si subiectele prin geanta ei cacanie =]

______

Uite ca mi-a trecut somnul. Blogurile imi fac bine deci xD
Cred ca o sa intru pe mess(da Doamne sa mearga calumea > < ) sa tin o conferinta cu Lorie si cu Xemi

Zbye.


0 bomboane:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

About me

Fotografia mea
Sunt Fuzzy Citeste si comenteaza, o sa afli mai multe