luni, 20 decembrie 2010 | By: Fuzz

=))

Titlu de.a dreptul banal :)))
Deci...ce faceţi? da şi eu la fel de bine :))
Azi m-am dus la şcoala ştiind ca vine toata gaşca şi ca o sa alergăm ca nebunii ca profii stau băgaţi în cancelarie şi ne lasă dracu' :)))
Am mers la baie razand împreuna cu Lorena. Şi am găsit acolo o gagică ce îşi spăla geaca în chiuvetă ca cică i-a scuipat.o unu' :)) =)))
eu: e necesar sa dai cu săpun ?
ea: dă. logic.
-între timp fata asta a început sa stoarca geaca/bluza de oglinda =))) de.a dreptul penala faza :))) -
eu: şi acu' ce draci vrei sa incerci?
ea: o storc şi o pun pe...langa...geam
Lorena: aha aha..da ştii ca acolo se stoarce şi altceva =)))
eu: P*la  frateeee
-eu şi Lorena radeam de eram pe jos :)) -
 Tipa aia spre noi cu o fata de demon: Ce e fetelor?
Lorena: hai sa fugiiiim :)))
Şi am fugit  ( razand )  =))))

Dupa aia ne.au apucat pozele prin ora şi stăteam ca nişte panarame cu cracii intr.o parte =))
Am stat de vorba cu Alex şi ne.a spus nişte chestii cum ca a auzit ca profa de fizica ( baba aia -.- ) a scapat din greşeală din geantă nişte prezervative :)) Alex fiind de fata ( trebuia ca profa sa ii dea nişte chestii pt. ca el lipsise de la ora..blah blah) Şi am inceput toata gaşca sa discutam pe acest subiect şi sa ne imaginam chestii indecente. Şiiiiii...gata ca ma doare mana =)))
                             Hai pa ' =))))
                                           Fuzz

0 bomboane:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

About me

Fotografia mea
Sunt Fuzzy Citeste si comenteaza, o sa afli mai multe