sâmbătă, 18 decembrie 2010 | By: Fuzz

Mah' LoVe.

 Ya Ya .My bff = persoana pe care o iubeeesc 8->
da . She's Lorena. Licurici.
Fiinţa pe care o plac şi care mă place şi care are păr creeeţ.
~ ea e cea care mă îmbrăţişează la şcoala cand ajung somnoroasa şi îmi arunc ghiozdanu' pe unde apuc.
~ ea e cea care îmi zice ca nu e bine sa plac un baiat  Idiot! Găină ce eşti. Ai facut-o pe Alexu' sa se indragosteasca şi sa mă lase balta. Dute dracului ba.
~ cu ea numesc fetele ce se apropie de baietii draguti '' p.a.n.a.r.a.m.e ''  sau  '' c.u.r.v.e ''
~ cu ea alerg ca nebuna pe langa skateri  8->
~ cu ea vorbesc despre chestii banale şi dupa' radem ca proastele
~ ne cunoaştem de cand  aveam 8 ani :)
~ ea e cea care ma face sa rad mereu.
~ ea e cea care imi cumpara chestii cul de ziua meaaa
~ ea ma iarta cand fac anumite crize
~ pe ea o aştept ore intregi ca sa intre pe Messenger
~ ea e my BFF. de'aia o ador şi ramane Licuriciul meu cu conversi cute .
                             
With lovee.
Fuzzy 

0 bomboane:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

About me

Fotografia mea
Sunt Fuzzy Citeste si comenteaza, o sa afli mai multe