sâmbătă, 18 septembrie 2010 | By: Fuzz

Kuroshitsuji


Deci ador acest anime :x
Este atat de captivat şi aa....minunat

Ciel...XoXo... Deci e de-a dreptul adoraaabil. Are un aspect aşa sexy şi sweet. De cand l-am vazut prima data mi-a placut. Şi idioata de vara-mea ma enerveaza ca ii zice Cielo Phantomvive  T_T. Nu e ca sa ma enerveze, e prea proasta





  Sebas-chaaan. Un majordom super. Axucu' mi-a deschis ochii: Vreau şi eu unul ca el, mai bine zis, pe eeeel. Şi poza asta aww...aşa de meow, adica miaunici de dulce xD



 Grell.Funny personaj mai e .Zambetul ala al lui ma da pe spate...Prima data mi s-a parut fata o.o... <vazusem o poza cu el mult prea, aa, feminina..




Ca aştia sunt  zã best :]]
Aştept parerile voastre 

1 bomboane:

Chibi-san spunea...

Kuroshitsujiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *fangasm* *two hours late* iiiiiiiiiiii.

Il adooor <3 Sebas-chan <3 Grell- san =P~. Ciel \:d/ Gata, deja o iau razna o.o. Za best anime eva' <33333333333

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

About me

Fotografia mea
Sunt Fuzzy Citeste si comenteaza, o sa afli mai multe