sâmbătă, 18 septembrie 2010 | By: Fuzz

Vise strange o.o

Dragă micule dragutule ăla care citeşti
*laughs*  Sorry friends dar...ca sa fac postul mai lung am zis şi eu aşa de amuzament xD
Cel mai ciudat: 


Se face ca eram la munte şi mama mă tot strigă: Alexia Alexia doar ca pe un ton din ăla încet şi foarte scurt. Eu eram în cămaşă albă ( cum sunt gagicile alea care poarta cămaşă prietenului ). Eu nu ştiu ce am facut dar a venit unu care a înfipt un cutit intr-o scandura. O.o . Dupa care m-a trezit mama ca cică dacă mai dorm mult intarzii la scoala -.- Şi gata cu visul meu

Ar mai fi dar momentan nu am chef , sufar de lene acută deci lăsaţi-mă în pace T_T




0 bomboane:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

About me

Fotografia mea
Sunt Fuzzy Citeste si comenteaza, o sa afli mai multe