joi, 30 septembrie 2010 | By: Fuzz

Plictiseala plictisitoare

Nu stiu de ce am pus titlul asta...ma plictisesc de propria plictiseala
Prea cul.
Azi am avut test la mate -.-
Ne-a dat de indata testele ca cica am fost cuminti si a putut sa corecteze linistita
Am luat si eu nota buna si de' nu ma mai seaca profa la creieri cu chestia:
,,Alexia, dar tu esti fata inteligenta, dar uneori neatenta si de-aia iei 9''
Nu mi-a mai tinut teoria chibritului *laughs*
En fin...
La geografie profa nu s-a prezentat la ora si tocmai cand se sunase am aflat ca era bolnava
Toti ne dadeam cu parerea la care tampitii mei colegi: Baah poate nu are energie..nu e in stare sa vina... da celalalt: da ce plm a facut asa interesant     ala: A avut parte de sex excesiv O.o
Stiu stiu :-j colegii mei prea inteligenti, numai la asta se gandeau :)))

0 bomboane:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

About me

Fotografia mea
Sunt Fuzzy Citeste si comenteaza, o sa afli mai multe