sâmbătă, 25 septembrie 2010 | By: Fuzz

Leapsa xD

Am primit o leapşă de la my friend Lorena :X Licuriciu meeu
1. Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine ?
Cand am castigat concursul de matematica cu 100 de puncte, am facut-o pe mama sa planga de bucurie

2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?
Nu cred ca mi s-a intamplat...

3. La ce eşti cel/cea mai bun/ă, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?
Habar nu am, rabdarea NU ma caracterizeaza deloc...deci nu stiu

4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi ?
Orgoliul xD

5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
Să sap gropi în cimitir.
6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai?
Sa fiu corecta cu mine insami

7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta ?
In clasa a 4 a la serbarea de sfarsit de an, aveam coditze xD

8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?
*aham* daca as spune ar incepe scandalul -.-

9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?
Soneria vreunui telefon în timpul somnului.
10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat/a?
La serbarea din clasa a 3 a, am inceput sa plang ca nu mai stiam nush ce rol

11. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura şansă de a-l avea…)?
Biletul câştigător la loto.
12. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?
Am avut prea multe :))
13. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat ?
In fata profului de istorie...ochii aia

14. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?
Nu mai stiu

15. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta ?
Nu aş vrea să schimb nimic.
16. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex ?
E treaba ta?

17. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?
Nu te intereseaza :))
18. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti ?
Infidelitatea.
19. Ce calitate a jumătăţii tale de viata iţi este cea mai dragă?
-

20. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie ?
Girafa de plus

21. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?
Pe familie.
22. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi ?
-

23. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult ?
Hmm, originea oamenilor

24. Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?
-

25. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles ?
Atunci când spun adevărul.
26. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
Nimic :)))

27. Unde te simţi cel mai în siguranţă?
Acasă.
28. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?.
Habar nu am ce inseamna frumos la tine =))
29. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat ?
Miaunel sau Cornelia


0 bomboane:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

About me

Fotografia mea
Sunt Fuzzy Citeste si comenteaza, o sa afli mai multe