sâmbătă, 11 septembrie 2010 | By: Fuzz

O zi cu Lauren

Avand în vedere ca taicamiu e pe jumătate englez are prieteni daştia care vin la noi acasa şi ne seacă creierii[cel puţin mie].
Venise intr-o zi cu soare unul Andrew cu gagica-sa Susie şi cu copchilu' lor Lauren. O fetişcana de numai 11 ani.
Enervanta dar eh...viaţa e cruda! Am stat o zi intreaga cu ea ca parintii au zis ca au o problema de servici şi merg la firma. Mi s-a parut super ok. Am stat in camera mea, pe laptop. Vine Lauren curioasă langa mine.
Ea: Da cine e Dark İlusion? Da de ce te certi cu Honey Bunny? Da de ce da de ce intruna
Chiar ma enervasem la culme T___T
Am trimis-o in curte la mâtze dar s-a plictisit imediat ca cica dormeau prea mult. S-a holbat la rolele mele, s-a urcat pe skate -___-
Îmi venea sa o strang de gat!!
Am pus-o sa se joace pe Play Station da a zis ca daca nu am joc Hannah Montana sau Jonas Brothers nu ii place... alt drac...
M-a pus sa o duc la mall sa ii cumpar o revista cu Camp Rock , High School Musical şi alte de astea....İ le-am luat doar ca sa tacă -__-
İn sfarşit venisera şi parintii ei aia idioti X_x
Ce mai zi!Ce mai copil -.- 

0 bomboane:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

About me

Fotografia mea
Sunt Fuzzy Citeste si comenteaza, o sa afli mai multe