sâmbătă, 11 septembrie 2010 | By: Fuzz

O leapşa *hee hee*

O leapşa nu strica xD

1. Cum te simţi azi?
PLictisita -__-

2. O să ajungi departe în viaţă?
Uhm,probabil

3. Cum te văd prietenii?
Tampita

4. O să te căsătoreşti?
Ehm...probabil...i don't know


5. Care-i numele celui mai bun prieten al tău?
Alex a.k.a Xemical

6. Care-i povestea vieţii tale?
Nu e nimic special... m-am nascut am crescut gata povestea :]]

7. Cum ţi s-a părut liceu’?
Ehm...abia acum trec în a 9 a

8. Cum poţi să ajungi departe în viaţă?
My sweeeet ambitie

9. Care-i cel mai bun lucru despre prietenii tăi?
Majoritatea sunt tare crazy şi funny

10. Ce ai pregatit pentru sfârşitu’ săptămânii?
Azi merg la mall cu prietenii sa mai pierd vremea

11. Ce piesă te descrie?
Piesa de teatru?? İ don' know....
Compozitie muzicala? Ehm, sa zicem Nighwtish - Ever dream :X

12. Care piesă îţi descrie bunicii?
Eh...ceva muzica anii 70' e perfect


13. Cum îţi merge viaţa?
Foarte bine


14. Ce piesă o să-ţi cânte la înmormântare?

American İdiot varianta de inmormantare =]]

15. Cum te vede lumea?

Crazy,ciufulici


16. Vei avea o viaţă fericită?
Nu sunt Mama-Omidă deci nu ştiu T__T


17. Te doresc oamenii în secret?

Am avut ceva cazuri cu o tipa -__-

Şi cu băieţii de la şcoala...aia care vor ei sa fie macho-man

18. Cum mă pot face fericit?
Sunt fata...Cum ma pot face fericită ... pai vorbesc cu un prieten care ştiu ca mi-ar aduce zambetul pe buze

19. Ce ar trebui să faci cu viaţa ta?
Sa mi-o creez astfel incat sa îmi fie mie bine(nu ca nu mi-ar fi )

0 bomboane:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

About me

Fotografia mea
Sunt Fuzzy Citeste si comenteaza, o sa afli mai multe